МЕТОДИЧНА РОБОТА

/Files/images/1/0c2308e6f12895838ac71764e5229981.jpeg

Педагогічна рада "Соціальне партнерство в освітньому просторі"

27 листопада 2018 року в методичному кабінеті відбулося засідання педагогічного консиліуму "Соціальне партнерство в освітньому просторі". На засіданні педагоги розглянули ряд основних питань з теми педагогічної ради: головні аспекти формування соціалізованого освітнього простору; взаємодія вчителя та учня як соціалізована умова розвитку особистості; взаємодія сім'ї та школи; вплив патріотичного виховання на процеси соціалізації в системі освіти; гендерна соціалізація школярів, залучення до різноманітних видів творчості та позаурочної діяльності тощо.

/Files/images/46914929_628648320885905_7478832367910518784_n.jpg /Files/images/46711424_337826586769060_7872243336340307968_n.jpg

Вчителі-предметники поділилися з колегами досвідом своєї роботи в напрямі соціалізації особистості учня в умовах становлення Нової української школи.

/Files/images/46951602_2548195405220462_1063170990361542656_n.jpg /Files/images/46823837_1003859339798533_7286928775244152832_n.jpg

Цікаво презентувала розвиток комунікативних навичок першокласників Нової української школи вчитель англійської мови - Ходак Н.Р. Вона представила відео, де першачки в ігровій формі вчаться спілкуванню з ровесниками та вчителями англійською мовою.

/Files/images/47064299_2254954078119197_5882765994652336128_n.jpg /Files/images/46831151_1141895789299517_1565996456815362048_n.jpg

Психолог закладу Колесніченко А.О. акцентувала увагу присутніх на педагогіці партнерства, а соціальний педагог Перкова Т.П. запропонувала колегам вправу "Ми - різні!".

/Files/images/46789538_2198264870434129_3485224042099638272_n.jpg /Files/images/46812944_1147818895375140_8699126507638882304_n.jpg

Висновок педагогічного консиліуму: у процесі соціалізації бере участь усе оточення дитини: сім’я, школа, шкільний колектив, громадськість, ЗМІ. А педагог має збалансувати важливі для формування соціальної зрілості учнів уміння: уміння орієнтуватися в нових умовах життя; уміння пристосовуватися до навколишнього світу; уміння конструктивно впливати на оточення та самого себе.

План проведення тижня англійської мови

/Files/images/3233.jpg

Дата Заходи Клас
12.11.2018 1) Урочиста лінійка з нагоди відкриття тижня англійської мови. 2) Конкурс стінівок «Англомовні країни». 1 – 11 класи 5 – 11 класи
13.11.2018 1) Вікторина «Англомовні країни в питаннях і пазлах». 2)Кронкурс малюнків «Свята в Великій Британії». 8-9 класи 2-11 класи
14.11.2018 1) Квест-гра «Весела англійська». 2)Постер «Еnglish is…». 3)Конкурс поробок «The Symbols of London». 3 - 4 класи
15.11.2018 1)Конкурс англомовної поезії. 2)Перегляд мультфільмів. 2– 11 класи 1 класи
16.11.2018 1)Вікторина «The Cleverest one». 2)Підведення підсумків тижня. 5 – 11 класи 1-11 класи
Педагогічний консиліум

29.10.2018 в закладі відбувся педагогічний консиліум "Адаптація учнів 1-х, 5-х класів до навчально-виховного процесу".

/Files/images/IMG-c44be4edc36859d699ca2b02d0be1633-V.jpg

Психологічною службою були висвітлені результати соціально-психологічних досліджень, надані рекомендації педагогам-предметникам щодо особливостей адаптаційного періоду учнів, індивідуально-типологічних особливостей дітей, які потребують особливої уваги з боку педагогів.

/Files/images/IMG-fb3bca9b7e6882e7a8d12c20f8a16d71-V.jpg

Проведення предметних тижнів педагогами
Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 в 2018/2019 н.р.
№ з/п Дата Предмет Відповідальний
1 03.09-07.09. Тиждень фізичної культури і спорту Ващенко О.В.
2 08.10-12.10. Тиждень хімії та біології Сікорська Г.Ю.
3 15.10-19.10 Тиждень математики та інформатики Ясько І.О.
4 12.11-16.11. Тиждень англійської мови Ходак Н.Р.
5 03.12.-07.12. Тиждень предметів естетичного циклу(етика, образотворче мистецтво, музичне мистецтво) Липа О.А.
6 14.01.-18.01. Тиждень географії Артьомова В.П.
7 18.02.-22.02. Тиждень історії та правознавства Андрєєва І.В.
8 04.03.-07.03. Тиждень української мови та літератури Багмут Л.В.
9 11.03.-15.03. Тиждень трудового навчання та обслуговуючої праці Якобчук Н.О. Якобчук В.У.
10 01.04.-05.04. Тиждень фізики та астрономії Нагальнюк В.П.
Педагогічна рада «Вплив оцінки на розвиток дитини»

24.04.2018 відбулася педагогічна рада з досить актуальної теми для кожного освітянина – «Вплив оцінки на розвиток дитини».

/Files/images/психол.jpg

Психолог закладу Вареник С.В. поставила перед педагогами проблемні питання:

Кому і для чого потрібна оцінка рівня навчальних досягнень учнів?

Що може бути об’єктом оцінювання?

Чи може оцінка бути чесною?

Кожен з учасників педагогічної ради мав можливість висловити свою точку зору з даних питань, а вчителі-члени творчих груп поділилися власним досвідом роботи з теми педагогічної ради.

/Files/images/виступ.jpg
/Files/images/молоді.jpg /Files/images/20180424_150149.jpg /Files/images/20180424_150200.jpg

Резюме педагогічної ради: оцінка – дуже тонкий та складний інструмент. Педагог постійно має враховувати, як впливає оцінка на дитину, її навчально-пізнавальну діяльність та творчу активність, розвиток особистості, самосвідомість дитини у соціальній позиції школяра, бажання вчитися у подальшому.

Педагогічна рада з атестації педпрацівників

27.02.2018 в закладі відбулася педагогічна рада "Вплив атестації на самовдосконалення, саморозвиток особистості педагога". Заступник директора з НВР Степанова Л.М. оголосила тему педагогічної ради, регламент засідання. Любов Миколаївна також ознайомила вчителів з метою та завданнями атестації педпрацівників та наголосила на особливостях атестації в поточному навчальному році.

/Files/images/IMG_20180227_110114.jpg

Потім члени педагогічної ради заслухали виступи вчителів, що атестуються. Вони, за допомогою мультимедійних презентацій, представили свій досвід роботи.

/Files/images/IMG_20180227_110816.jpg /Files/images/IMG_20180227_112500.jpg /Files/images/IMG_20180227_113054.jpg /Files/images/IMG_20180227_114100.jpg

Після кожної презентації досвіду виступала практичний психолог - Вареник С.В. з результатами діагностичного опитування. Отже, атестація закінчується і розпочинається знову!

Тиждень англійської мови

З 20.11 по 24.11.2017 р. в ЗОШ № 5 проходив Тиждень англійської мови, присвячений національному святу США – Дню Подяки.

В рамках Тижня англійської мови пройшли конкурси, вікторини, усний журнал та фестиваль англійських поезій та пісень, перегляд англ.. мультфільмів.

Переможцями конкурсу стіннівок, присвячених англійським святам, стали:

Серед 9-11 кл.: І м. – учні 11-А кл. – Балінська В., Подюк О.

ІІ м. – учні 11-Б, 9-Б кл.

ІІІ м. – 10-А кл.

Серед 5-8 кл.: І м. – 7-Б кл.

ІІ м. – 6-А, 7-А кл.

ІІІ м. – 8-А, 6-Б кл.

В конкурсі на кращий малюнок до Дня Подяки перемогли учні молодших класів:

І м. – учні 4-А кл. – Балінська К., Єрмольонок О.

ІІ м. – учні 5-Б кл. – Проценко А., Мосійчук О.

ІІІ м. – учні 5-Б кл. – Кодрян В., Іщенко А., Ткачук А.

учні 4-А кл. – Бойченко О., Непом’ящий Г.

а в конкурсі на кращу вітальну листівку:

І м. – учні 5-Б кл. – Пурло П., Малютяк К.

ІІ м. – Ветушняк К. (5-Б кл.)

ІІІ м. – учні 5-Б кл. – Гавриленко Д., Гриньов Д.

Учні 11-А класу провели усний журнал «Історія Дня Подяки і традиції його святкування для учнів старших класів.

В останній день Тижня відбувся фестиваль (англійських) віршів та пісень англійською мовою.

І м. – учні 3-А кл. (інсценізація пісні)

ІІ м. – учні 5-Б кл.

ІІІ м. – учні 4-А кл.

Кращими читцями віршів англійської мовою стали:

учні 6-А кл. – Ізиченко А., Куликова О., Галімон С.

6-Б кл. – Готорук В.

5-А кл. – Пурло П.

/Files/images/DSCF2323.JPG /Files/images/DSCF2367.JPG /Files/images/DSCF2346.JPG /Files/images/DSCF2336.JPG

Спільна робота учителів початкової школи та вихователів дитячого садочка

Відповідно до плану спільної роботи ДНЗ №24 та ЗОШ І-ІІІ ст.№5, 14 листопада 2017 року в нашій школі відбулися відкриті уроки з читання в 1-Б класі (вчитель Станішевська І.О.) та математики в 1-В класі (вчитель Гребещенко А.Ф.) для вихователів ДНЗ №24 "Гвоздичка".

/Files/images/IMG-75953dbf36cb582db49a89f81c5d54fd-V.jpg

/Files/images/IMG-0e11e47166aeeef696cc7fcd7223d8bf-V.jpg

Така зустріч дала змогу педагогам дитячого садка і школи розв'язувати проблемні питання, виявити недоліки, що заважають здійсненню наступності у роботі, визначити способи вдосконалення освітньої роботи.

/Files/images/IMG-dd8aa2db6a92f0c6e42ebbb52a5f0a45-V.jpg /Files/images/IMG-dec9fdd74a9eef4eae7be84a4c1ed684-V.jpg

Педагогічний консиліум "Особливості адаптації п'ятикласників"

Результативність навчання великою мірою залежить від налаштування дітей на навчання. І тут особливе значення має успішність адаптаційного періоду - входження дітей у робочий ритм, пристосування до нових умов діяльності.

Саме тому, 10.11.2017 в закладі відбувся психолого-педагогічний консиліум "Особливості адаптації п'ятикласників".

/Files/images/DSCN5768.JPG

Педагоги, практичний психолог і соціальний педагог зібралися, щоб краще пізнати своїх учнів, навчитися допомагати їм у складний адаптаційний період.

/Files/images/DSCN5767.JPG /Files/images/DSCN5769.JPG

Педагогічна рада "Створення позитивного психолого-емоційного клімату в шкільному колективі"

04.05.2017 в ЗОШ №5 відбулося засідання педагогічної ради за темою: "Створення позитивного психолого-емоційного клімату в шкільному колективі", яку підготувала соціально-психологічна служба закладу.

/Files/images/DSCN5265.JPG

Педагоги, під керівництвом психолога школи - Вареник С.В., розглянули саме поняття "соціально-психологічний клімат"; фактори, що впливають на психологічний клімат в колективі, виконали декілька практичних вправ.Соціальний педагог - Перкова Т.П. оголосила результати анкетування учнів різних вікових категорій з проблеми їх комфорту у школі.

/Files/images/DSCN5270.JPG

А класні керівники різних класів (1-А; 5-А) поділилися досвідом створення комфортного середовища для своїх вихованців.

/Files/images/DSCN5275.JPG

/Files/images/DSCN5276.JPG

Також класні керівники виконали домашнє завдання і представили своє бачення себе та свого класу у малюнках, колажах, ілюстраціях, аплікаціях, а психолог прокоментувала ці "шедеври психологічного мистецтва".

/Files/images/DSCN5274.JPG

Підсумком педради стала аксіома: психологічний клімат впливає на виховання, гармонійний розвиток особистості учнів, значною мірою зумовлює риси характеру окремих учнів та стосунки в колективі. Наскільки учневі буде комфортно в колективі, залежить і його успішність в навчальній та позаурочній діяльності.

26.04.2016 в ЗОШ №5 відбулось засідання педагогічної ради на тему

"Забезпечення особистісно зорієнтіваного підходу в навчально-виховному процесі"

15.03.2016 відбулося засідання педагогічної ради Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст.№5. Під час якого вчителі, які атестуються, представили свій педагогічний досвід.

Кiлькiсть переглядiв: 355

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.