Аналіз рівня навчальних досягнень учнів 5-9 класів за І семестр 2023/2024 навчального року
Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
Всього | 403 | 20 | 207 | 172 | 4 |
% | 5% | 51% | 43% | 1% |
Моніторинг коефіцієнта навченості учнів 5-9 класів
за І семестр 2023/2024 навчального року
Клас | Коефіцієнт | Місце |
5-А | 8,6 | І місце |
5-Б | 7,6 | V |
5-В | 7,9 | ІV |
6-А | 8,6 | І місце |
6-Б | 8,0 | ІІІ місце |
6-В | 5,6 | ХІІІ |
7-А | 6,8 | VІІІ |
7-Б | 7,2 | VІІ |
7-В | 6,3 | ХІІ |
8-А | 7,3 | VІ |
8-Б | 6,6 | ІХ |
9-А | 8,2 | ІІ місце |
9-Б | 6,5 | Х |
9-В | 6,4 | ХІ |
По класам (І семестр 2023/2024 н.р.):
№ | Клас К-сть учнів | Класний керівник | Рівні навчальних досягнень учнів | |||
Високий | Достатній | Середній | Початковий | |||
1 | 5-А/19 | Липа О.А. | - | 17-89% | 2-11% | |
2 | 5-Б/33 | Ключенко О.Л. | 2-6% | 21-64% | 10-30% | |
3 | 5-В/33 | Глушко В.В. | 2-6% | 22-67% | 9-27% | |
4 | 6-А/23 | Пархоменко О.С. | 6- 26 % | 12-52% | 5-22% | - |
5 | 6-Б/29 | Ільніцька К.В. | 3-10% | 17-59% | 9-31% | - |
6 | 6-В/30 | Колесніченко А.О. | 15-50% | 15-50% | - | |
7 | 7-А/31 | Андрєєва І.В. | - | 16 – 52% | 14-45% | 1-3% |
8 | 7-Б/32 | Браковець І.О. | - | 18 -56% | 13 -41% | 1-3% |
9 | 7-В/30 | Майстренко І.Ю. | - | 6-20% | 24-80% | - |
10 | 8-А/31 | Сікорська Г.Ю. | 2-6% | 16-52% | 13-42% | - |
11 | 8-Б/31 | Флань С.О. | - | 11-35% | 20-65% | - |
12 | 9-А/28 | Коппонен В.І. | 2-7% | 21-75% | 5-18% | - |
13 | 9-Б/28 | Ходак Н.Р. | 1-4% | 10-35% | 16-57% | 1-4% |
14 | 9-В/25 | Павлова І.В. | 2-8% | 5-20% | 17-68% | 1-4% |
За предметами (І семестр 2023/2024 н.р.):
Аналіз рівня навчальних досягнень учнів 5-9 класів за 2022/2023 навчальний рік
Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
Всього | 384 | 42 | 198 | 139 | 5 |
% | 11% | 52% | 36% | 1% |
Моніторинг коефіцієнта навченості учнів 5-9 класів за 2022/2023 навчальний рік
Клас | Коефіцієнт | Місце |
5-А | 8,9 | І місце |
5-Б | 8,7 | ІІ місце |
5-В | 8,2 | ІV |
6-А | 7,8 | VІ |
6-Б | 8,1 | V |
6-В | 6,5 | ХІІ |
7-А | 7,4 | VІІІ |
7-Б | 7,5 | VІІ |
8-А | 8,5 | ІІІ місце |
8-Б | 6,6 | ХІ |
8-В | 6,9 | ІХ |
9-А | 7,8 | VІ |
9-Б | 5,2 | ХІІІ |
9-В | 6,7 | Х |
По класам:
№ | Клас К-ість учнів | Класний керівник | Рівні навчальних досягнень учнів | |||
Високий | Достатній | Середній | Початковий | |||
1 | 5-А/23 | Пархоменко О.С. | 8- 35 % | 11-48% | 4-17% | - |
2 | 5-Б/25 | Ільніцька К.В. | 6-24% | 17-68% | 2-8% | - |
3 | 5-В/25 | Колесніченко А.О. | 4-16% | 18-72% | 3-12% | - |
4 | 6-А/31 | Андрєєва І.В. | 3-10 % | 17 – 55% | 11-35% | - |
5 | 6-Б/30 | Браковець І.О. | 3-10% | 22 -73% | 5 -17% | - |
6 | 6-В/24 | Майстренко І.Ю. | 8-33% | 15-62,5% | 1- 4,5% | |
7 | 7-А/31 | Сікорська Г.Ю. | 2-6% | 17-55% | 12-39% | - |
8 | 7-Б/30 | Флань С.О. | 2-7% | 16-53% | 12-40% | - |
9 | 8-А/29 | Коппонен В.І. | 5-17% | 20-69% | 4-14% | - |
10 | 8-Б/28 | Ходак Н.Р. | 1-4% | 11-39% | 16-57% | |
11 | 8-В/26 | Павлова І.В. | 2-8% | 8-30% | 15-58% | 1-4% |
12 | 9-А/29 | Ракова Л.В. | 5-17% | 15-52% | 9-31% | |
13 | 9-Б/22 | ЧоловськаА.Б. | - | 6-27 % | 14-64% | 2-9% |
14 | 9-В/31 | Лівінська О.С. | 1-3% | 12-39% | 17-55% | 1-3% |
Разом 384 | 42 -11% | 198 -52 % | 139 – 36% | 5-1% |
За предметами:
Предмети | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
Українська мова | 12% | 45% | 42% | 1% |
Українська література | 17% | 45% | 37,5% | 0,5% |
Математика | 18% | 44% | 37% | 1% |
Алгебра | 10% | 44% | 41% | 5% |
Геометрія | 11% | 43% | 43% | 3% |
Зарубіжна література | 19% | 50% | 30,8% | 0,2% |
Англійська мова | 17% | 42% | 40% | 1% |
Історія України | 15% | 37% | 32% | 16% |
Правознавство | 11% | 32% | 35% | 22% |
Всесвітня історія | 10% | 42% | 37% | 11% |
Хімія | 11% | 47% | 39% | 3% |
Моя планета Земля, пізнаємо природу | 32% | 51% | 17% | |
Біологія | 9% | 41% | 48% | 2% |
Інформатика | 35% | 48% | 16% | 1% |
Географія | 12% | 45% | 41% | 2% |
Етика | 53% | 47% | ||
Трудове навчання | 26% | 40% | 33% | 1% |
Фізика | 18% | 43,6% | 38% | 0,4% |
Образотворче мистецтво | 32,6% | 45,8% | 17,9% | 3,7% |
Музичне мистецтво Мистецтво | 22% | 49% | 27% | 2% |
Основи здоров’я | 35% | 58% | 7% | |
Фізична культура | 70% | 30% | ||
Навчаємося разом | 48% | 48% | 4% | |
Культура добросусідства | 33% | 48% | 19% | - |
Видатні постаті України | 36% | 64% |
Аналіз рівня навчальних досягнень учнів 6-9 класів
за І семестр 2022/2023 навчального року
Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
Всього | 380 | 42 | 199 | 133 | 6 |
% | 11 | 52 | 35 | 2 |
МОНІТОРИНГ КОЕФІЦІЄНТА НАВЧЕНОСТІ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ
Клас | Середній бал | Місце |
5-А | - | |
5-Б | - | |
5-В | - | |
6-А | 7,7 | ІІІ місце |
6-Б | 8,2 | ІІ місце |
6-В | 6,7 | VІІ |
7-А | 7,2 | VІ |
7-Б | 7,3 | V |
8-А | 8,4 | І місце |
8-Б | 6,5 | VІІІ |
8-В | 6,2 | Х |
9-А | 7,4 | ІV |
9-Б | 6,0 | ХІ |
9-В | 6,4 | ІХ |
По класам:
№ | Клас/ К-сть учнів | Класний керівник | Рівні навчальних досягнень учнів | |||
Високий | Достатній | Середній | Початковий | |||
1 | 5-А/23 | Пархоменко О.С. | 11-48% | 11-48% | 1-4% | - |
2 | 5-Б/26 | Ільніцька К.В. | 7-27% | 14-54% | 5-19% | - |
3 | 5-В/24 | Колесніченко А.О. | 2-8,3% | 19-79,2% | 3-12,5% | - |
4 | 6-А/29 | Артьомова В.І. | 3- 10% | 17 – 59% | 9 -31% | - |
5 | 6-Б/29 | Браковець І.О. | 3-10% | 26 -76% | 5 -14% | - |
6 | 6-В/23 | Майстренко І.Ю. | 10-43% | 13-57% | ||
7 | 7-А/31 | Сікорська Г.Ю. | 1-3% | 18-58% | 12-39% | - |
8 | 7-Б/31 | Флань С.О. | 2-7% | 15-48% | 14-45% | - |
9 | 8-А/28 | Коппонен В.І. | 6-22% | 18-64% | 4-11% | - |
10 | 8-Б/28 | Ходак Н.Р. | 1-4% | 10-36% | 17-60% | |
11 | 8-В/26 | Павлова І.В. | 2-8% | 8-30% | 14-54% | 2-8% |
12 | 9-А/29 | Ракова Л.В. | 3-10% | 13-45% | 13-45% | |
13 | 9-Б/24 | Чоловська А.Б. | - | 15- 62,5% | 7-29% | 2-8,5% |
14 | 9-В/28 | Лівінська О.С. | 1-4% | 9-31% | 16-57% | 2-8% |
Разом 380 | 42 -11% | 199 -52 % | 133 – 35% | 6-2% |
За предметами:
Предмети | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
Українська мова | 14% | 48% | 39% | 14% |
Українська література | 15,9% | 46,5% | 33% | 11% |
Математика | 21% | 40% | 35% | 4% |
Алгебра | 12% | 41% | 40% | 17% |
Геометрія | 12% | 41% | 41% | 16% |
Зарубіжна література | 19% | 51% | 27% | 16-14% |
Англійська мова | 21% | 40% | 35% | 14% |
Історія України | 15% | 37% | 31% | 17% |
Правознавство | 6% | 25% | 27% | 42% |
Всесвітня історія | 19% | 34% | 39% | 18% |
Хімія | 12% | 41% | 41% | 16% |
Моя планета Земля, пізнаємо природу | 15% | 63% | 21% | |
Біологія | 8% | 41% | 52% | 2% |
Інформатика | 30% | 48% | 21% | 1% |
Географія | 12% | 45% | 41% | 2% |
Етика | 52% | 48% | ||
Трудове навчання | 23% | 39% | 38% | |
Фізика | 19% | 43% | 38% | |
Образотворче мистецтво | 32,6% | 45,8% | 17,9% | 3,7% |
Музичне мистецтво | 22% | 47% | 31% | |
Мистецтво | 20% | 49% | 31% | |
Основи здоров’я | 33% | 57% | 10% | |
Фізична культура | 60% | 40% | ||
Навчаємося разом | 39% | 57% | 4% | |
Культура добросусідства | 31% | 45% | 20% | 4% |
Видатні постаті України | 37% | 63% |
Аналіз рівня навчальних досягнень учнів 5-9 класів
за 2021/2022 навчальний рік
Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
Всього | 399 | 34 | 219 | 146 | - |
% | 8,5 | 54,9 | 36,6 | - |
Коефіцієнт навченості класів
Клас | Середній бал | Місце |
5-А | 8,5 | ІІІ |
5-Б | 9,1 | І |
5-В | 6,1 | ХІІІ |
6-А | 8,1 | ІV |
6-Б | 7,6 | VІІ |
7-А | 9,0 | ІІ |
7-Б | 6,9 | ІХ |
7-В | 6,9 | ІХ |
8-А | 7,7 | VІ |
8-Б | 6,5 | ХІ |
8-В | 6,7 | Х |
9-А | 7,2 | VІІІ |
9-Б | 7,9 | V |
9-В | 6,4 | ХІІ |
По класам:
№ | Клас К-сть учнів | Класний керівник | Рівні навчальних досягнень учнів | |||
Високий | Достатній | Середній | Початковий | |||
1 | 5-А/29 | Артьомова В.І. | 5- 17% | 22 – 76% | 2 -7% | - |
2 | 5-Б/30 | Браковець І.О. | 4-13% | 26 -87% | - | |
3 | 5-В/25 | Майстренко І.Ю. | 1-4% | 15-60% | 9-36% | - |
4 | 6-А/31 | Сікорська Г.Ю. | 2-6% | 21-68% | 8-26% | - |
5 | 6-Б/31 | Флань С.О. | 2-7% | 18-58% | 11-35% | - |
6 | 7-А/30 | Коппонен В.І. | 8-27% | 20-67% | 2-6% | - |
7 | 7-Б/30 | Ходак Н.Р. | 1-3% | 14-47% | 15-50% | - |
8 | 7-В/27 | Павлова І.В. | 1-4% | 10-37% | 16-59% | - |
9 | 8-А/28 | Ракова Л.В. | 2-7% | 15-54% | 11-39% | - |
10 | 8-Б/26 | Чоловська А.Б. | - | 12 -46% | 14-54% | - |
11 | 8-В/28 | Лівінська О.С. | 1-4% | 13-46% | 14-50% | |
12 | 9-А/28 | Пархоменко О.С. | 1-4% | 13-46% | 14-50% | - |
13 | 9-Б/29 | Липа О.А. | 5-17% | 15-52% | 9-31% | - |
14 | 9-В/27 | Ільницька К.В. | 1-3% | 5-19% | 21-78% | |
Разом 399 | 34 -8,5% | 219 -54,9 % | 146 – 36,6% |
За предметами:
І семестр 2021/2022 навчального року
Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
Всього | 402 | 23 | 216 | 159 | 4 |
% | 6 | 54 | 39 | 1 |
Коефіцієнт навченості класів
Клас | Середній бал | Місце |
5-А | 8,2 | ІІІ |
5-Б | 8,9 | І |
5-В | 7,0 | VІІІ |
6-А | 8,1 | ІV |
6-Б | 7,3 | VІІ |
7-А | 8,7 | ІІ |
7-Б | 6,6 | ХІ |
7-В | 6,8 | Х |
8-А | 7,4 | VІ |
8-Б | 6,1 | ХІІІ |
8-В | 6,5 | ХІІ |
9-А | 6,9 | ІХ |
9-Б | 7,5 | V |
9-В | 6,0 | ХІV |
По класам:
№ | Клас/ К-сть учнів | Класний керівник | Рівні навчальних досягнень учнів | |||
Високий | Достатній | Середній | Початковий | |||
1 | 5-А/30 | Артьомова В.І. | 2- 6,7% | 24 - 80% | 4 -13,3% | - |
2 | 5-Б/30 | Браковець І.О. | 3-10% | 27 -90% | - | |
3 | 5-В/29 | Майстренко І.Ю. | 1-3% | 15-52% | 13-45% | - |
4 | 6-А/30 | Сікорська Г.Ю. | 2-6% | 23-77% | 5-17% | - |
5 | 6-Б/31 | Флань С.О. | 1-4% | 15-48% | 15-48% | - |
6 | 7-А/30 | Коппонен В.І. | 5-17% | 22-73% | 3-10% | - |
7 | 7-Б/29 | Ходак Н.Р. | 1-3% | 12-41% | 16-56% | - |
8 | 7-В/29 | Павлова І.В. | 1-3% | 18-62% | 10-35% | - |
9 | 8-А/29 | Ракова Л.В. | 2-7% | 14-48% | 13-45% | - |
10 | 8-Б/28 | Чоловська А.Б. | - | 8 -29% | 20-71% | - |
11 | 8-В/25 | Лівінська О.С. | 1-4% | 7-28% | 17-68% | |
12 | 9-А/27 | Пархоменко О.С. | - | 11-41% | 16-59% | - |
13 | 9-Б/29 | Липа О.А. | 4-14% | 16-55% | 9-31% | - |
14 | 9-В/26 | Ільницька К.В. | - | 3-12% | 19-73% | 4-15% |
Разом: 402 | 23 - 6% | 216 - 54 % | 159 - 39% | 4- 1% |
За предметами:
Аналіз рівня навчальних досягнень учнів
за 2020/2021 навчальний рік
Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
І ступінь | 4 класи | ||||
Всього | 86 | 6 | 40 | 39 | 1 |
% | 7% | 46% | 44% | 3% | |
ІІ ступінь | 5-9 класи | ||||
Всього | 381 | 23 | 203 | 155 | |
% | 6% | 53% | 41% | ||
Коефіцієнт навченості класів
Клас | Середній бал | Місце |
5-А | 8,4 | ІІ |
5-Б | 7,7 | ІV |
6-А | 8,9 | І |
6-Б | 7,7 | ІV |
6-В | 7,2 | V |
7-А | 8,0 | ІІІ |
7-Б | 6,9 | VІ |
7-В | 6,7 | VІІ |
8-А | 7,2 | V |
8-Б | 7,7 | ІV |
8-В | 6,6 | VІІІ |
9-А | 8,9 | І |
9-Б | 6,6 | VІІІ |
По класам:
№ | Клас К-ість учнів | Класний керівник | Рівні навчальних досягнень учнів | ЯП | |||
Високий | Достатній | Середній | Початковий | ||||
1 | 5-А/32 | Сікорська Г.Ю.. | 3-9% | 24-75% | 5-16% | - | 84% |
2 | 5-Б/31 | Флань С.О. | 1-3% | 20-65% | 10-32% | - | 68% |
3 | 6-А/31 | Коппонен В.І. | 8-26% | 22-71% | 1-3% | - | 97% |
4 | 6-Б/29 | Ходак Н.Р. | 1-3% | 12-41% | 16-56% | - | 44% |
5 | 6-В/30 | Павлова І.В. | 2-7% | 11-37% | 17-56% | - | 44% |
6 | 7-А/31 | Ракова Л.В. | 2-7% | 23-74% | 6-19% | - | 81% |
7 | 7-Б/29 | Чоловська А.Б. | - | 14-48% | 15-52% | - | 48% |
8 | 7-В/27 | Парова М.С. | 1-4% | 7-26% | 19-70% | 30% | |
9 | 8-А/28 | Пархоменко О.С. | - | 14-50% | 14-50% | - | 50% |
10 | 8-Б/29 | Липа О.А. | 2-7% | 17-59% | 10-34% | - | 66% |
11 | 8-В/25 | Ільницька К.В. | - | 10-40% | 15-60% | - | 40% |
12 | 9-А/29 | Браковець І.О. | 4-14% | 15-52% | 10-34% | - | 66% |
За предметами:
Назва предмету | Високий рівень | % | Достатній рівень | % | Середній рівень | % | Початко вий рівень | % |
Українська література | 64 | 18 | 166 | 44 | 146 | 36,7 | 5 | 1,3 |
Українська мова | 39 | 10 | 175 | 46 | 164 | 43,5 | 2 | 0,5 |
Зарубіжна література | 54 | 14,2 | 175 | 46 | 151 | 39,5 | 1 | 3 |
Англійська мова | 49 | 12,9 | 147 | 38,5 | 156 | 41 | 29 | 7,6 |
Історія України | 21 | 7,2 | 135 | 45,4 | 128 | 45 | 7 | 2,4 |
Всесвітня історія | 29 | 9 | 141 | 44 | 137 | 43,5 | 11 | 3,5 |
Правознавство | 14 | 24 | 28 | 47 | 17 | 29 | ||
Математика | 21 | 14 | 68 | 44 | 59 | 38,7 | 5 | 3,3 |
Алгебра | 15 | 6,6 | 89 | 39,2 | 119 | 52 | 5 | 2,2 |
Геометрія | 17 | 7,5 | 100 | 44 | 107 | 46,7 | 4 | 1,8 |
Біологія | 38 | 12 | 95 | 30 | 172 | 54 | 13 | 4 |
Хімія | ||||||||
Географія | 46 | 15 | 138 | 43,4 | 132 | 41 | 2 | 0,6 |
Фізика | 16 | 7 | 106 | 46,5 | 106 | 46,5 | ||
Фінансова культура | 9 | 10 | 41 | 48 | 36 | 42 | ||
Природознавство | 9 | 14 | 32 | 51 | 21 | 33,4 | 1 | 1,6 |
Інформатика | 90 | 24 | 228 | 60 | 63 | 16 | ||
Трудове навчання | ||||||||
Обслуговуюча праця | 67 | 36 | 92 | 49 | 29 | 15 | ||
Музичне мистецтво | 55 | 23 | 120 | 50 | 63 | 27 | ||
Образотворче мистецтво | 172 | 63 | 65 | 34 | 1 | 3 | ||
Основи здоров’я | 136 | 35,7 | 200 | 52,5 | 45 | 11,8 | ||
Фізична культура | 134 | 55 | 109 | 45 | ||||
Креслення | 15 | 26 | 28 | 48 | 13 | 22 | 2 | 4 |
Мистецтво | 19 | 14 | 64 | 46 | 56 | 39,3 | 1 | 0,3 |
І семестр 2020/2021 навчального року
Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
І ступінь | |||||
Всього | 86 | 3 | 33 | 47 | 3 |
% | 3 | 39 | 55 | 3 | |
ІІ ступінь | |||||
Всього | 377 | 18 | 190 | 169 | |
% | 5 | 50 | 45 |
Клас | Середній бал | Місце |
5-А | 8,1 | ІІ |
5-Б | 7,4 | V |
6-А | 8,7 | І |
6-Б | 6,7 | VІІІ |
6-В | 6,6 | ІХ |
7-А | 7,8 | ІІІ |
7-Б | 6,6 | ІХ |
7-В | 6,3 | Х |
8-А | 6,9 | VІІ |
8-Б | 7,2 | VІ |
8-В | 6,3 | Х |
9-А | 7,5 | ІV |
9-Б | 6,2 | ХІ |
По класам:
5-А клас
5-Б клас
6-А клас
6-Б клас
6-В клас
7-А клас
7-Б клас
7-В клас
8-А клас
8-Б клас
8-В клас
9-А клас
9-Б клас
Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів
за навчальними предметами
І семестр 2020/2021 н.р.
Аналіз рівня навчальних досягнень учнів
за 2019/2020 навчальний рік
Кількість учнів | рівень навчальних досягнень учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
І ступінь | |||||
Всього | 146 | 14 | 88 | 44 | |
% | 10% | 60% | 30% | ||
ІІ ступінь | |||||
Всього | 370 | 23 | 210 | 137 | |
% | 6,2% | 57% | 36,8% | ||
ІІІ ступінь | |||||
Всього | 49 | 6 | 28 | 13 | 2 |
% | 12% | 57% | 27% | 4% |
І семестр
Рівень навчальних досягнень учнів | Кількість учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень |
І ступінь (3-4 класи) | |||||
Всього | 144 | 4 | 71 | 68 | - |
% | 3% | 49% | 48% | - | |
ІІ ступінь | |||||
Всього | 368 | 17 | 197 | 151 | 3 |
% | 4,6% | 53,6% | 41% | 0,8% | |
ІІІ ступінь | |||||
Всього | 49 | 2 | 29 | 15 | 3 |
% | 4% | 59% | 31% | 6% |
Коефіцієнт навченості 3-4 класів
Клас | Коефіцієнт навченості | Рейтинг класу |
3-А | 7,6 | ІІІ |
3-Б | 7,8 | ІІ |
3-В | 6,4 | V |
4-А | 8,4 | І |
4-Б | 7,2 | ІV |
Коефіцієнт навченості 5-9, 11 класів
Клас | Коефіцієнт навченості | Рейтинг класу |
5-А | 8,9 | І |
5-Б | 7,2 | IX |
5-В | 7,7 | ІV |
6-А | 8,3 | ІІ |
6-Б | 7,3 | VIII |
6-В | 7,6 | V |
7-А | 7,1 | X |
7-Б | 7,4 | VII |
7-В | 7,5 | VI |
8-А | 7,8 | ІІI |
8-Б | 6,1 | XII |
9-А | 6,3 | XI |
9-Б | 6,1 | XII |
11-А | 6,0 | XIII |
11-Б | 7,7 | ІV |
Коментарi