Увага! Режим роботи школи на період карантину!
Увага! Зміни в режимі роботи школи на період карантину!
Шановні відвідувачі сайту Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст.№5! З 19.03.2020 р. в закладі змінено режим роботи на період карантину. Пропонуємо вашій увазі наказ по школі про встановлення дистанційного режиму роботи закладу.
НАКАЗ
19.03.2020 № 61
Про роботу Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст. № 5 упродовж карантину
Відповідно до ст. 30 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення", статті 29 Закону України " Про захист населення від інфекційних хвороб", Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (Covid-19)», на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 "про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID- 19", розпорядження Первомайського міського голови від 12.03.2020 "Про запровадження карантину в закладах загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти міста Первомайська", листів МОН України від 11.03.2020 № 1/9-154 та Миколаївської ОДА від 11.03.2020 № 108/02/01-01.16, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 № 406 "Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID- 19", наказу управління освіти Первомайської міської ради від 12.03.2020 № 68 "Про роботу закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти міста Первомайська упродовж карантину", на підставі рішення педагогічної ради школи від 17.03.2020 року (протокол №11),
НАКАЗУЮ:
1. Встановити наступний режим роботи закладу на період карантину:
1.1. Педагогічним працівникам школи забезпечити виконання навчальних програм, зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладу освіти її здобувачами, а також шляхом ущільнення навчального матеріалу по закінченню карантину.
1.2. Дозволити педагогічним працівникам працювати у дистанційному режимі, без особистої присутності у закладі освіти, за умов:
1.2.1. письмового підтвердження наявності технічного забезпечення для реалізації технологій дистанційного навчання у домашніх умовах (заява, інформація, повідомлення);
Термін: 20.03.2020
1.2.2. забезпечення письмової звітності про проведену роботу під час карантину, яка включає звіт з описом щоденних конкретних заходів щодо навчальної діяльності з учнями та організаційно-методичної (орієнтовна схема звіту - додаток 1). До письмового звіту додати матеріали, що підтверджують факт організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій навчання (відомості перевірних робіт, скріншоти веб-сторінок, завдань тощо) та стануть підставою фіксації уроків у класних журналах.
Термін: І (перший) робочий день після карантину
1.3. Призначити адміністратором із впровадження технологій дистанційного навчання на період карантину Пархоменко О.С., учителя математики і інформатики.
1.4. Вчителю Пархоменко О.С.:
1.4.1. Провести навчання для вчителів школи з питань впровадження технологій дистанційного навчання та можливостей використання для цього різноманітних онлайн-платформ.
Термін: 20.03.2020
1.4.2. Забезпечити консультаційний супровід для учителів протягом організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в дистанційному режимі.
Термін: протягом карантину
1.5. Надати Пархоменко О.С. за роботу адміністратора із впровадження технологій дистанційного навчання на період карантину, 4 вільні дні, у зручний для неї канікулярний час.
Термін: до 01.09.2020
2. Дозволити працювати у дистанційному режимі, без особистої присутності у закладі освіти, секретарю Богульській Є.В., бібліотекарю Пальчевській О.М., соціальному педагогу Перковій Т.П., психологу Колесніченко А.О., за умов:
2.1.1 письмового підтвердження наявності технічного забезпечення для роботи у домашніх умовах (заява, інформація, повідомлення);
Термін: 20.03.2020
2.1.2. забезпечення письмової звітності про проведену роботу під час карантину, яка включає звіт з описом щоденних конкретних заходів щодо роботи у дистанційному режимі (орієнтовна схема звіту - додаток 1). До звіту включити і заходи щодо самоосвіти у форматі інформальної освіти.
Термін: І (перший) робочий день після карантину
3. Запровадити гнучкий режим роботи для технічних працівників, в рамках якого встановити графік чергування технічних працівників з повноцінним виконанням під час чергування обов'язків по утриманню приміщень закладу в належному стані, дотриманню санітарно-гігієнічних вимог, відповідно до посадових обов'язків, з подальшим відпрацюванням необлікованого часу (у випадку його наявності) (графік - додаток 2)
Термін: протягом карантину
4. Заступнику з АГР Павлик М.В. надати директору рекомендації щодо подальшого відпрацювання технічними працівниками нестачі робочого часу упродовж карантину, виявлених під час обліку годин чергування.
Термін: І (перший) робочий день після карантину
5. Запровадити гнучкий режим роботи для заступників директора з НВР та АГР, в рамках якого встановити графік роботи з відповідною періодичністю перебування на робочому місці та у дистанційному режимі, з урахуванням відповідних заяв зазначених працівників (графік - додаток 3) та наданням детальної звітності за дні роботи у дистанційному режимі (за зразком додатку 1).
Термін: звіт - І (перший) робочий день після карантину
6. Розмістити даний наказ на сайті закладу 20.03.2020 року.
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор ЗОШ І-ІІІ ст..№5 Наталія КОРОТКОВА
Коментарi