В центрі уваги - «особливі діти»!
Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне з завдань розбудови якісної школи. Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання у школі. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та допомагає вчителям організувати інклюзивне навчання. До складу команди супроводу разом із вчителями, асистентом вчителя, психологом та іншими працівниками школи та залученими фахівцями входять також батьки дитини.
7 вересня 2022 року в Первомайський гімназії №5 відбулося засідання команди супроводу учнів, які навчаються в інклюзивних класах. Очолювали зустріч: директор Первомайського інклюзивно-ресурсного центру Сороковська Л.О.та практичний психолог ІРЦ – Вареник С.В., директор гімназії – Короткова Н.Б.
Командою супроводу визначалися і аналізувалися основні труднощі учнів з особливими освітніми потребами, їх сильні та слабкі сторони, визначалися навчальні цілі, яких потрібно досягнути педагогам та учням у першому семестрі 2022-2023 навчального року. Кожне питання обговорювалося за активної участі батьків.
Перше в новому навчальному році засідання команди супроводу показало, що в центрі уваги педагогів та психологів є дитина, дотримання і відстоювання її інтересів, повага до індивідуальних особливостей, зберігання конфіденційності та недопущення дискримінації і порушення її прав.
Коментарi